domingo, 1 de marzo de 2015

Sumem per tal que surti el sol.

Hola!

Surt el sol, fantàstic! Els que em coneixeu sabeu que sóc dona de platja. Necessito la llum del sol. Sembla que començo a veure tot diferent, més clar.

Ara comença la campanya electoral per a delegats i delegades de la UNED, sector estudiants. Els bons amics i amigues que he fet aquests dos anys han aportat molt a la meva vida, sembla mentida però unes poques trobades de treball han creat aliances que espero que perdurin per sempre. Estic desitjant tornar a veure alguns d'aquests companys/es amb els que hem passat de ser col·laboradors en una causa comú a ser amics, grans amics, als que pots trucar quan alguna cosa et trenca el cor. 

Dels seixanta-cinc delegats i delegades que estàvem convocats en la primera trobada (representants de Treball Social, Dret i Ciències Jurídiques de l’Administració), van quedar poc més d'una vintena, només espero que tots aquells que enguany han presentat la seva candidatura, siguin d'aquests, dels que continuen aportant el seu granet de sorra fins al final, i és que el que més manca en aquesta societat és compromís. Ens omplim la boca de solidaritat, treball en equip, confiança... la Delegació Nacional de Dret d'aquest any ha estat, al meu parer, nefasta, no ha sabut treballar en equip, ha creat divisions en el grup, ha aportat molt poc, per no dir res, a l'alumnat.. vaja, considero que ha estat un desastre, per això em torno a presentar per fer un equip de treball que permeti tirar endavant projectes lògics, útils, sostenibles... amb l'ajuda de tots i totes els que siguin triats.

Aquesta tarda prepararé el meu programa, tant per a la Secció de Dret com per a Delegada de Centre. No calen gaires pretensions, el que importa realment és estar present quan cal, ajudar en el que es pugui, escoltar i informar. Penso que la transparència en la meva gestió ha estat sobradament demostrada, no puc dir el mateix d'alguns companys/es, malauradament. Alguna vegada no m’he ensortit en donar-vos resposta, no m’arribava!

Ens veiem aviat, ja surt el sol!


¡Hola!

Sale el sol, ¡fantástico! Los que me conocéis sabéis que soy mujer de playa. Necesito la luz del sol. Parece que empiezo a ver todo diferente, más claro.

Ahora empieza la campaña electoral para delegados y delegadas de la UNED, sector estudiantes. Los buenos amigos y amigas que he hecho estos dos años han aportado mucho a mi vida, parece mentira pero unos pocos encuentros de trabajo han creado alianzas que espero que perduren para siempre. Estoy deseando volver a ver algunos de estos compañeros/as, aquellos que han pasado de ser meros colaboradores en una causa común a ser amigos, grandes amigos, a  los que puedes llamar cuando algo te rompe el corazón. 

De los sesenta y cinco delegados y delegadas de Derecho (incluyendo aquí los de Trabajo Social, Derecho y Ciencias Jurídicas de la Administración) que fuimos convocados en el primer encuentro, quedamos poco más de una veintena, sólo espero que todos aquellos que esta vez han presentado su candidatura sean de estos, de los que continúan aportando su granito de arena hasta el final, y es que de lo que más está falto esta sociedad es de compromiso. Nos llenamos la boca de la palabra solidaridad, trabajo en equipo, confianza… la Delegación Nacional de Derecho de este año ha sido, a mi parecer, nefasta, no ha sabido trabajar en equipo, al contrario, ha creado divisiones en el grupo, ha aportado muy poco, por no decir nada, al alumnado… vaya, considero que ha sido un desastre, por ello me vuelvo a presentar, para hacer un equipo que permita llevar a cabo proyectos lógicos, útiles, sostenibles… con ayuda de todos y todas los que sean escogidos.

Esta tarde prepararé mi programa, tanto para la Sección Derecho como para Delegada de Centro, sin muchas pretensiones, lo que importa realmente, a mi parecer, es estar presente cuando es necesario, ayudar en lo que se pueda, escuchar e informar. Pienso que la transparencia en mi gestión ha sido sobradamente demostrada, no puedo decir lo mismo de algunos compañeros/as, a mi pesar. Alguna vez no he podido daros respuesta, simplemente porque esta no me llegaba.

Nos vemos pronto, ¡ya sale el sol!


2 comentarios:

  1. Gracias Esther por tenernos presente, ¡ánimo con la Campaña!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Suerte Maya! Por ti y por tus alumnos mereces ser escogida. Recuerda q hay q organizar esa barbacoa! Besos

      Eliminar